Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 408 2013 года


Автомобиль: Peugeot 408 2013 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 8800 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Allure
Автор: Богдан (Украина, Черновцы)   09.08.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Всім доброго дня або ночі. Хочу розповісти про свій автомобіль. Купив я його на початку липня цього року. Вибирав не сильно довго і не болісно як багато хто тут пишуть, мав "копійку", і відштовхуючись від неї й обирав автомобіль. Звісно були деякі критерії - нормальний кліренс, просторий салон, бо я на щастя чи на жаль батько трьох дітей))) і виходячи з цін на пальне і авто - дизель. На той бюджет, який в мене був, можна було купити багато машин)), але моїм критеріям відповідали Круз, Флюєнс і 408. Круз і Флюєнс коштували однакових грошей, але в Круза був 2.0 дизель і його треба було трохи чекати. 408 підходив по всім параметрам, особливо по ціні - на 20 000 грн дешевший від моїх конкурентів, але ж російська зборка. Ну і вирішив я ризикнути, Шкоди он купляють як гарячі пиріжки і байдуже, що укр.зборка. І поки що хочу вам сказати правду люди кажуть, що хто не ризикує, той не п'є шампанського))). Отже, купив Пежо 408 1.6 HDI в максимальній комплектації темно-синій металік. В салоні в якості подарунку давали лише тканеві коврики, але я проявив наполеглевість і на пакеті безпека (бризговики, гумові коврики в салон і в багажник, накладки на дверні пороги) мені зробили 50% знижку.

На спідометрі вже майже 9 000 км, а я ще неможу нарадуватися машинкою. Мої побоювання щодо зборки (Росія, Калуга) не справдились, зібрано і підігнано все добре, нічого не скрипить і не рипить, хіба що при швидкій їзді по нашим фронтовим дорогам десь скрипне передня панель. Місця в середині ну прямо дуже баггаато, ззаду я (зріст 180 см) сідаю сам за собою, перекидаючи ногу на ногу, та ще й місце до сидіння залишається, а мої троє малих невгамовних почувають себе наче в однокімнатній квартирі))). Дизайн машини подобається до цих пір, хоча зараз починаю об'єктивніше його оцінювати, машинка вигляділа краще, якби мала повноцінну фальш-радіаторну решітку і менший кліренс. До речі, щодо кліренса, то він тут просто величезний, за моїми замірами - 160 - 170 мм як в яких місцях, що при сьогоднішніх умовах не може не радувати. Музика звучить доволі класно, хоч і 6 динаміків, міняти не планую. Шумоїзоляція на тверду 4 це точно, може і більше. Дизель чути лише коли ти його тільки завів або коли сильно прискорюєшся, а так двигуна майже не чути, точніше кажучи відрізнити чи то бензин чи то дизель неможливо. Нормальний шум починає появлятись в салоні після 130 км/год і то більше аеродинамічний, а ніж від мотора. Двигуна і його кобил вистачає з головою, байдуже що це тільки 1.6, його динаміка рівноцінна 2.0 атмосферному бензиновому двигуну, можливо це моя думка, але враження від розгону і обгонвів дуже високі, я б сказав неперевершенні в порівнянні з моїми попередниками. Зараз (нещодавно їздив в Крим) я, дружина і троє дітей з повним багажником майже не думаємо про обгони, кинув нижчу передачу, нажав на педаль і обігнав, звичайно не ствоюючи аварійної ситуації і не подумайте, що я гонщик, ну так буває люблю дати капця, але все в межах розумного. А раніше на Ланосі в аналогічній комплектації людьми і пасажирами приходилося довго волочитись за фурами. Короче кажучи за мотор, а точніше за його динаміку переживати не треба, а щоб подовжити його моторесурс мені в салоні СТОшники і так знайомі моторісти казали, що після тривалих поїздок або навантажень на мотор - двигун не слід зразу глушити, треба дати йому поробити на холостих хоча б хвилинкку, щоб остигла турбіна. Все це може вирішити встановлення турботаймера. Щодо КПП нічого нового не скажу, мені після Ланоса коробка як коробка, все чітко і без промахів. А от ходову хочеться похвалити особливо, так як комфорт вона дарує небувалий, видно що настроювали для росіян і нас. Пробити її неможливо, по ямах іде на ура. Звичайно в поворотах є крени, але ж треба чимось жертвувати: або управлінням, або комфортом і кліренсом. Хоча крени не катастрофічні, в повороти я входжу на 80-90 км/год, так що в наших реаліях думаю це не нормально. Взагалі, коли сідаєш в автомобіль, то він настроює тебе на більш-менш спокійну ізду)) В даній комплектації та авто є і все необхідне і багато цікавих дрібничок, які приємно вражають кожен день. Ага, чуть не забув саме основне - багажник і розхід. Багажник має 560 л, зроблений акуратно і має нормальне повноцінне запасне колесо. Короче мішків 7 - 9 картоплі можна перевезти це точно.

А розхід це взагалі пісня. Я напишу свій розхід, він трохи більший ніж по паспорту, а ле все одно це казка. Думаю ви всі знаєте від яких умов він залежить. Середня швидкість по б/к 40 км/год, в салоні в середньому 3 людини, 60% -місто, 40% - траса і маю такі показники (по чекам):

траса - 4.6 літри на 100 км;
змішаний - 5.2 літри на 100 км;
місто - 6.2 літри на 100 км.

На даний момент машиною повністю задоволений, поки що проблем немає. Можливо ще хотілося б відмітити оптику - вночі їдеш наче дньом. Хочу сказати, що французів явно недооцінюють, вони заслуговують на більше, хоча б за дизельні двигуни. Дякую за увагу.

Плюсы автомобиля: Двигун. Економічність. Кліренс. Багажник. Простір в салоні.

Минусы автомобиля: Гумові коврики - не купуйте в салоні, бо вони не мають порогів. Більше не виявив, а якщо і є то вони в тіні через високі плюси.

Совет покупателю: Якщо вам потрібно багато машини за адекватні гроші - то я думаю це ваш варіант.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Альберт Эйнштейн  

молодчина! спасибо за отличный отзыв. удачной эксплуатации! а может всё таки нужно было Флюэнс брать?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
valeriy che  

"а может всё таки нужно было Флюэнс брать?"

-1ОТВЕТИТЬ  
gans91  

Флюэнс хуже "глатает ямы", двигатель в салоне слышно.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
roachic  

Мені відгук сподобався! Коротко і ясно!

+2ОТВЕТИТЬ  
Мович  

вот это приличная машина))

+2ОТВЕТИТЬ  
stev  

Додам ложку дьогтю: сьогодні міняв колесо в своєму пежо 408 пригнав 30 грудня : 1. запаска кріпиться ременем, а не барашкою, як у всіх моїх попередніх авто(ось звідки грюкіт в багажнику); 2.болонний ключ - явно китайське г...но , я в шоці - шматок дроту круглого 8мм з привареною головкою, зігнувся мля зразу; 3. домкрат г...но аналогічне. Висновок : потрібно буде багато чого докупляти в процесі, мабуть. Росіяни не можуть не підгадити.

+1ОТВЕТИТЬ  
stev  

Богдане, буду вдячний, якщо поділитися своїми спостереженнями: в мене зараз по місту видає 8 літрів витрати пального, короткі відстані до 5 км з дому на роботу. Трохи непокоїть, проти заявлених 6,2. Можливо при обкатці це нормально + зима, як було у вас? Дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Maksusha  

У мене не 408, а 3008 і якщо в мене літом міський цикл був приблизно 6 л на 100 км, то зараз десь 8,5 л на 100 км, відстані приблизно схожі з Вашими, так що думаю це норм.

ОТВЕТИТЬ  
Wall  

Коментар хороший. Дякую!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 408: Адаптирован!
Адаптирован!

На что обратить внимание покупателю, которому хочется чего-то большего, да средства позволяют?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
смотреть все
объявления